środa, 5 października 2016

Jajecznica cebulowo-jaglana z kiszonym kalafiorem, marchewką i rzodkiewką

Pomysł na wykorzystanie kiszonego kalafiora :) U nas było to akurat śniadanie, ale może z powodzeniem być kolacją i nawet obiadem! Co kto lubi ;) W przepisie nie podaję ilości - jest on mocno orientacyjny (ale w końcu nie jest to przepis na jakiś wyszukany tort, czy inne danie gdzie dokładne proporcje mają znaczenie!). Smacznego!

Składniki:

  • cebula, posiekana w kostkę
  • ugotowana kasza jaglana
  • jajka (najlepiej z chowu ekologicznego)
  • masło sklarowane
  • kiszony kalafior, marchew i rzodkiew 
  • przyprawy: sól himalajska, świeżo mielony pieprz (używam kolorowego), ocet balsamiczny
Cebulę zeszkliłam na maśle sklarowanym, dusiłam ją na wolnym ogniu by się skarmelizowała. Dodałam ocet balsamiczny, a po chwili ugotowaną kaszę jaglaną. Następnie dodałam jaja. Smażyłam do uzyskania odpowiedniej konsystencji (wolę bardziej ściętą jajecznicę...)

Podałam z kiszonym kalafiorem, marchwią i rzodkiewką.

1 komentarz:

  1. kurde własnie! kasza jaglana do jajecznicy! dzieki! ja ostatnio gotuje z www.kcalmar.com ...moze cie zainspirują:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...