wtorek, 27 stycznia 2015

Makaron z ciecierzycą i cebulą czerwoną

Kolejne proste i szybkie danie - makaron z ciecierzycą, której nadmiar miałam w lodówce. Do tego czerwona cebula i odrobinę octu balsamicznego, czosnku i przecieru pomidorowego. Bardzo smaczne połączenie.

Składniki:
  • ulubiony makaron (użyłam z dodatkiem czosnku niedźwiedziego), ugotowany al dente
  • ugotowana ciecierzyca (lub z puszki), ok. 1.5 szkl
  • czerwona cebula, poszatkowana w pióra
  • 1-2 ząbki czosnku, zmiażdżone
  • 2-3 łyżki octu balsamicznego
  • 3-4 łyżki przecieru pomidorowego
  • 1 łyżka masła sklarowanego /oliwy
  • pęczek pietruszki, posiekanej
  • przyprawy: sól morska, pieprz ziołowy
Na maśle sklarowanym/oliwie zeszkliłam cebulę, dodałam czosnek, a po chwili ocet balsamiczny i przecier pomidorowy oraz ciecierzycę. Doprawiłam solą i pieprzem.

Do sosu dodałam makaron. Podgrzałam. Podałam obficie posypany zieloną pietruszką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...