czwartek, 19 grudnia 2013

Zupa pieczarkowa z dodatkiem awokado


Pyszna zupa pieczarkowa, do której dodałam zmiksowane awokado. Co tu dużo mówić - ukryłam je w tej zupie przed wzrokiem (i kubkami smakowymi) mojej starszej córeczki. Zjadła ją ze smakiem! :) Nawet marchewka jej nie przeszkadzała (może dlatego, że została starta i ciężko byłoby ją wyławiać...).

Składniki (na 5-6 porcji):
  • 500g pieczarek, obranych i pokrojonych w kostkę
  • 1 cebula, pokrojona w kostkę
  • 2l wrzątku
  • 1 marchew, starta na grubych oczkach
  • 1 mała pietruszka, starta na grubych oczkach
  • kawałek selera, startego na grubych oczkach
  • 4-5 ziemniaków, pokrojonych w kostkę
  • 1 dojrzałe awokado, zmiksowane na gładko 
  • przyprawy: sól morska, lubczyk, pieprz ziołowy, tymianek, cząber, majeranek, papryka wędzona, ziele angielskie, liść laurowy
  • 2 łyżki oliwy 
Na oliwie usmażyłam połowę pieczarek oraz cebulę. Zalałam wrzątkiem, następnie dodałam przyprawy oraz marchew, pietruszkę oraz seler i ziemniaki. Gotowałam ok. 15-20 minut aż warzywa były miękkie. Następnie dodałam zmiksowane awokado. Wymieszałam i podałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...