piątek, 16 maja 2014

Kasza gryczana z dyniowo-pietruszkowym pesto i warzywami

Za oknem u nas szaro i buro, niech chociaż na talerzu będzie wiosna :) Dużo zielonego i trochę czerwonego, a wszystko w towarzystwie kaszy gryczanej, którą bardzo lubimy. Kasza została doprawion pesto z prażonych pestek dyni i natki pietruszki. Pycha!

Składniki (na 4-5 porcji):
  • 2 filiżanki kaszy gryczanej niepalonej, ugotowanej
  • 1 szkl pestek dyni, uprażonych na suchej patelni
  • pęczek pietruszki zielonej, posiekanej
  • oliwa /olej rzepakowy
  • pęczek szparagów zielonych, zgrillowanych
  • 1 mały brokuł, ugotowany na parze
  • sałatka: sałata rzymska, zielona cebulka, pomidory, oliwa, sól, pieprz ziołowy
Pestki dyni zmieliłam w malakserze, dodałam zieloną pietruszkę oraz tyle oliwy, by powstało gęste pesto.

Kaszę wymieszałam z pesto i podałam ze zgrillowanymi szparagami, ugotowanym na parze brokułem oraz sałatką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...