czwartek, 26 czerwca 2014

Domowa tortilla orkiszowa z zielonymi warzywami

Pyszne zawijasy, z dodatkiem zielonych warzyw i czerwonej papryki dla małego urozmaicenia ;) Sos też był zielony - z awokado. Postawiłam na stole różne dodatki i każdy mógł sobie wybrać co chciał, co szczególnie spodobało się naszym córeczkom. Danie szybkie, pod warunkiem, że mamy gotowe tortille (można je ponoć mrozić, ale u nas zawsze wszystkie "schodzą" na bieżąco, więc nigdy nie udało nam się mrożenie...).

Składniki:
  • 12 domowych "zawijańców" (zrobiłam je tak jak w tym przepisie, zamiast mąki żytniej użyłam jednak kukurydzianej)
  • pęczek szparagów zielonych, zgrillowanych
  • ok. 40 dag ugotowanego młodego bobu, obranego
  • liście sałaty
  • 1 czerwona papryka, pokrojona w plastry
  • sos: awokado, 1 ząbek czosnku, 1 łyżka soku z cytryny, sól morska
Po usmażeniu tortilli zajęłam się sosem: awokado zgniotłam widelcem, dodałam pozostałe składniki i dokładnie wymieszałam.

Na tortille wykładałam trochę sosu oraz wywbrane warzywa. Zawinęłam i zjadłam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...