czwartek, 27 marca 2014

Babeczki karobowe z wiśniami

I znów coś słodkiego. Urodzinowe babeczki - tym razem w wersji karobowej z dodatkiem wiśni. Solenizantce i gościom bardzo smakowały i szybciutko zniknęły :)

Składniki (na 12 babeczek):
  • 2.5 szkl mąki razowej orkiszowej (użyłam typu 2000)
  • 1 łyżka karobu
  • szczypta soli morskiej
  • 3 łyżki nierafinowanego cukru trzcinowego
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia (użyłam bez fosforanów)
  • 1 szkl wydrylowanych wiśni (użyłam mrożonych)
  • 1 jajko (użyłam ekologicznego)
  • 1 i 1/3 szkl mleka roślinnego (użyłam owsianego)
  • 1/3 szkl oleju z pestek winogron
W misce wymieszałam wszystkie suche składniki wraz z wiśniami.

W innym pojemniku wymieszałam płynne składniki i przelałam je do suchych. Wymieszałam.

Ciasto przełożyłam do wyłożonej papilotkami formy do muffinów. Piekłam 20 minut w temperaturze 180 stopni. Po upieczeniu studziłam na kratce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...