czwartek, 15 sierpnia 2013

Menu na urodziny 5-ciolatki. Same słodkości


Dzisiaj mieliśmy gości. Moja starsza córeczka skończyła niedawno 5 lat i z tej okazji zrobiliśmy przyjęcie dla jej kolegów i koleżanek. Oto nasze imprezowe menu ;)
  1. Tort czekoladowo-kokosowy z malinami (bez czekolady :P)
  2. Babeczki w dwóch wersjach: czekoladowo-wiśniowej oraz borówkowo-waniliowej
  3. Chipsy jabłkowe
  4. Prażone orzechy włoskie
  5. Prażone pestki dyni
  6. Napoje: kompot wiśniowo-jabłkowy lub woda - co kto woli :)
Chipsy kupiłam gotowe (dokładnie takie). Co roku mam w planach wykonanie takich chrupiących jabłek w domu, ale jakoś nigdy nie wychodzi ;) Orzechy i pestki dyni były najszybsze w wykonaniu - po prostu je uprażyłam na suchej patelni i podałam. Kompot już kiedyś był na blogu, o tutaj :) Wyzwaniem był tort - musiał być czekoladowy (oczekiwania córeczki), ale w zdrowej wersji (wymaganie mamy). Ostatecznie do jego wykonania nie użyłam ani grama czekolady, ale o tym w następnym poście...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...