wtorek, 10 września 2013

Coś do chleba. Pasta fasolowo-jaglana


Z obiadu zostało mi trochę fasoli i kaszy jaglanej. Postanowiłam dodać do nich smażoną cebulkę oraz czosnek i zmiksować na pastę do chleba. Nie jest zupełnie gładka, ale mnie akurat taka konsystencja odpowiada. Wyszła całkiem niezła :)

Składniki:
  • ok. 1/2 szkl ugotowanej kaszy jaglanej
  • ok. 1/2 szkl ugotowanej fasoli białej
  • 1/2 cebuli, zeszklonej na oliwie
  • 1 ząbek czosnku, zmiażdżony
  • sól, pieprz do smaku
  • szczypiorek do podania (lub jakaś inna zielenina)
Wszystkie składniki zmiksowałam na masę (gdzieniegdzie zostawiłam kawałki fasoli; jeśli wolisz zrób gładką masę, ja czasami lubię w paście pozostawić kawałeczki do gryzienia). Posmarowaną na chlebie pastę dodatkową posypałam szczypiorkiem. Dobrze też będzie do niej pasował plasterek kiszonego ogórka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...