piątek, 24 lipca 2015

Bób z warzywami z patelni

Proste wakacyjne danie z bobem i młodymi ziemniakami w roli głównej. Po wrzuceniu warzyw na patelnię wystarczy co jakiś czas je wymieszać i czekać aż danie będzie gotowe do zjedzenia :)

Składniki:
  • ok. 700g bobu ugotowanego i obranego 
  • ok. 1 kg młodych ziemniaków, wyszorowanych i pokrojonych w słupki
  • 1 czerwona papryka, pokrojona w plastry
  • 1 mała cukinia, pokrojona w półplastry
  • 2 cebule, pokrojone w plastry
  • 2-3 ząbki czosnku, zmiażdżone
  • 2 łyżki masła sklarowanego
  • przyprawy: sól morska, pieprz
Na sklarowanym maśle zeszkliłam cebulę, dodałam czosnek, a następnie ziemniaki, paprykę i cukinię. Dusiłam na małym ogniu pod przykryciem, aż warzywa zmiękły. Pod koniec dodałam bób. Doprawiłam do smaku solą i pieprzem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...